Gli Alimenti Che Sono Buoni Per Il Cuore

Foods That Are Good For The HeartCan you eat food making a difference in your heart health? Well, most doctors and scientists believe that. What you put in your body is more important than you think. It may be the reason for life or the reason for death based only on what goes beyond your lips and in your digestive tract. Studies have shown that 70% of heart related problems could have been avoided with diet alone! “What is good for the heart is good for your brain and good for you, in general,” says Arthur Agatston, MD, a renowned cardiologist and founder of the South Beach Diet.

This does not mean you have to eat the same thing every day. You need to move on from getting your nutrients to your body to completely absorb the nutrients properly. The more you eat a kind of food the easier it becomes for your body to digest, but it also makes the absorption of good nutrients less effective. You want a variety of vegetables, cereals and fish. A variety of these healthy foods is crucial, but if you’re not sure what could be healthy and what is not here is a list of foods you should eat for your healthy heart.

1. Wild Salmon1. Wild Salmon

Il Salmone d’allevamento non sono il Co Q 10, che è buono per il cuore. Questo è il grande ingrediente salmone che rende il cuore sano, ma anche di acidi grassi omega 3, selenio, antiossidanti che hanno dimostrato di aumentare la salute del cuore.

  1. Le sarde:

Questi salato di piccole creature che sono ricchi di omega 3 oli di pesce. Questi sono buoni cholesterols che aiutano a combattere il male cholesterols si può avere a che fare con. Stick per le sarde fresche come quelli in scatola può contenere quantità eccessive di sale e di sodio. Che sale e sodio potrebbe avere l’effetto opposto sulla salute del cuore. Così ricordo fresco è meglio!

3. Mandorle:

Grande Omega 3 questi dadi sano vi lascerà soddisfatti in modo non troppo. Un altro problema per la salute del cuore.

  1. Semi Di Chia:

Questi aiutare a combattere la placca e anche di più, essi sono a basso contenuto calorico! Cospargete un po ‘ sul vostro yogurt, metterli in piatti come insalate e stufati. Queste sono alcune powerhouse omega avete bisogno di mangiare!

  1. Mirtilli:

I mirtilli hanno resveratrolo (un potente antiossidante) e flavonoidi, un altro antiossidante che aiuta a prevenire la malattia coronarica. Il più scura la bacca e meglio è per voi. Metterli nel vostro yogurt e farina d’avena per ottenere i migliori risultati, o mangiare da soli.There are so many other articles out there, but if you can just add a couple of on it, the stick of this list. You should eat oatmeal, berries, yogurt, salmon, sardines, walnuts, whole grains, coffee and olive oil. Make sure that when you are eating extra virgin olive oil. Some people say theirs are extra-virgin, but then usually in small print, the show is mostly another type of oil. If it is not extra virgin olive oil, you are not doing any favors. Eat healthy and stay healthy.